Väntar

väntar på fuckin bastun som aldrig blir hot hot hot ;) haha jag har redan bastat en gång idag, men eftersom att det är så kallt ute och jag fryser ihjäl så äre nice att basta, plus duscha vaaaaaarmt :D idag jag gjorde the grej of the year, jag hade en as gammal kläning, strlk 152 på den, alltså barnstorlkek. så jag tänkte ähh vafan, eftersom att den är så liten så kan jag leka lite med den, gjorde om den, och viiiiiiiiiiiiips, så vart den fan snygg igen :P plus att jag passar i den :P haha så det var nice :D klippte av armarna och hela skiten, plus gjorde den kortare :D vändre på den och ändrade färg :P helt förändraad, mamma trodde inte ens det var samma kläning :P men den är fan nice nu :D kanske ska ha den imorgon, vi får se ;)

nu ska jag basta, seeeeeeee ya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0