Malin Friberg

I'm with you :)

<3

wey :D

Kom hem från igår, efter två veckor i karlstad, då vart det åka hem till Anki direkt och hämta fabian :D

har sovit as lite inatt, är hundvakt åt Fabian :P han tar lixom upp hela sängen så jag låg upptryckt mot väggen med as lite täcke för att fabian tog allt täcke -.- hade en filt iaf :P sen på morgonen var han orolig somfan, haha han sprang upp så kom han och la sig, sen upp och kom igen hah flera gånger. sen var vi ute och gick direkt, nu är han as glad :D hahaha, han älskar mig, går efter mig hela tiden :D

bussss

nu åker jag till mazze strax :D med buss,

pappa kommer med blien och skjussar mig till bussen, :D vetinte riktigt om det är byten, men hoppas på inte det :) men det lär det väl vara om man ska till karlstad. Har packat tidningar och skit iaf :) weey.


<3

asså jag är inge bra att skriva, vet inte ens vad jag ska skriva,
så förlorade sverige mot Danmark med :( åh bajs


ne, tobbe är iaf inte cp, eller jo det är han med,

puss saknar maz, ger upp den här snart,

ööööööööööfffffffff

RSS 2.0