drunkie

igår var det alla-fyllon-ska-ringa-lopix-kväll :)
haha, man hade ju nåt att göra iaf, telefonen ringde i ett ;P
sen när man vaknade i morse hade jag visst får sms av hillevi med,
haha, sorrry hiilliieeee jag sov :)

fint väder

nyss pratat med min favorit kurd i telefon, eller ja, rizgar är min favorit, speciellt när han dansar i disken :) haha, men maz kommer inte så långt efter han heller ;) nu ska jag ut och gå, bliiiir niiiiiiiice :D weeeeeeeeey


;)

har färgat håret och löshåret nyss :) samma färg så det syns ingen skillnad typ :) tänkte ta svart ett tag, men vågade inte ;) tar sån tid innan det blir brunt igen då. men löshåret fick nog samma färg som mitt nu iaf, det är nice :)

Imorgon blire kina med lite hoes :) blir nice













bilder sen sp06c ;)

yaaaay

mitt löshår har kommit :D ska hämta ut ikväll, eller nu efter jag har gått på min promenad som aldrig blir av :D wweeeeey, ska tvinga mig nu :D

its raaaainin

inte kul, inte kuuuuuuuul. får man lov att gå ut och gå i regn, bara drygt ju? men hatar att bara sitta inne så ska nog ta en tur ut i regnet iaf :) wiiiihhheeeey

saknar dig

jag önskar att du var här så mycket :(


;) haha vilken dag

idag har jag gjort 3 saker som var över min förväntan :)

1. Jag har sökt 3 jobb :) jag har sökt förut men då har jag inte fått nåt napp. Men nu satt jag lixom på extra mycket mask på kroken, dvs skrev några till rader på mitt CV och satt på mih fetaste smiliet :d och se på fan, jag fick halvt napp lixom, men firren lossna och simmade iväg. Eller jaa, dom hade folk men dom ringer upp om jag behövs vill säga. Så nu hoppas jag verkligen inte att fiskjäveln är och nappar på nåt annat spö, för jag måste ha den hära fisken, :( även om jag ska behöva slänga i hela maskburken.

2. Jag har piercat mig :D haha över min egna förväntan och alla andras. Mamma är fortfarande i chock, och med tanke på att jag grinar av sprutor och andra nålar så borde jag med vara det. Men iiccckkkke, :d jag klarade det, grinade inte ens, haha vart bara svimfärdig, så fick lov att sitta där ett tag innan jag åkte hem ;) Gangsta Lopix, conquers her greatest  fears :D bild kommer sen, när jag orkar ta en :)

3. jag har tvättat och kollade på piercingen utan att svimma. Gjorde det nyss, höll på att svimma igen så fick sitta ner och göra det, det här med att saken går igenom skinnet får mig att avlida. Så jävla hemskt läskigt :P får rysningar, men jag klarade att göra rent det helt själv :) hail mig


$$$

vill shoppa somfan, tror jag kanske ska ta en tur imorgon :P
har lite grejjer jag vill ha somfan :) blir svårare att hitta dessvärre :P


Drömmar

Jag hatar mardrömmar. En frekvens ur mitt liv spelas upp gång efter gång i mina drömmar. Det konstiga är att jag inte blir lessen eller rädd, utan bara låter allt gå utan vidare. Vaknar sen på morgonen med ångest för att jag inte känner det medlidande jag hade. Jag vill inte att det ska hända igen, aldrig mer.


Falun

vart väckt imorse, eller ja, klockan halv 11 av AK, som ringde och frågade om jag kunde skjussa farmor till Lasaretet i Falun, och så klart kan man göra det :D så vi åkte vid 12 och kom hem typ 4 :) haha, fick lov att följa för att hon itne tycker om att köra bil längre sträckor och inte heller i städer ;) så såklart ställer man upp :)


regn

Nyss varit och skjussat Jonas till Mora, spöregn, dimma och mörkt, hiiiigh five ~ ska åka och hämta han snart med, kan bli kul.. eller inte. Tycker inte om att åka bil i mörker asså, men antar det är skit man måste ta ;)
Ska jobba imorgon, weeeey. 11 - 17. ganska sköna tider, det är ju lördag :)

ska orka fixa designen också, tror jag ska sitta och fippla lite ikväll, wish me luck,


<3

I can show you the world, shining, shimmering, splendid.
Tell me, my prince, when did you last let your heart decide?

I can open your eyes, take you wonder by wonder.
Over, sideways and under, on a magic carpet ride.

A whole new world, a new fantastic point of view.
No one to tell us no, or where to go, or say we're only dreaming..

A whole new world, a dazzling place I never knew.
But when I'm way up here, It's crystal clear,
That now I'm in a whole new world with you :)


Torsdagish

hmm, det luktar bränt, SOMFAAAN. dunno yyy, eller inte som fan, men det luktar bränt iaf. lixom om man lägger på SOMFAn, så gere effekt somfan, jag mena om man säger, det luktar bränt, då bah, aha nice. men om man säger att det luktar bränt SOOOMFAN, så gere mera aeffekt liiixxxx. asså jag är ganska bra på att förklara ibland asså.

hmm, var nyss och tog farväl av min slav :( gonna miss him SOMFAAAN!! (lol) -.-
men det är sant iaf, kommer göra det. min lilla fiiiis <3




men yeye, antar att det blir bra såhära :) <3


varit på kalas hos min kusin idag också, GRATTTIS THERESEEE!!





uffz

Imorgon flyttar mazze :( vet inte hur jag ska klara mig riktigt...


studenten 2009

http://www.youtube.com/watch?v=O_LMAvtRg6A

you better watch my new video ;) graduation 2009 ;>


hemma :)

varit på stan och fikat med mazzelito, ;) snart blir det bio med Malin och Lisa ;) weey.




kanske har jobb på G också :D

af

just kommit hem från arbetsförmedlingen, jag har en as trevlig handledare ;) wiihoooo. dom typ plockade på mig jobb i sälen, men vill helst inte flytta, så ska försöka hitta i mora ist :) försöka iaf.

funderar på att gå och sova, fett trött, fick lov att gå upp 9 i morse, sux big time. yeyeyee niiiteee xx

tajm to slip ;)



nattiis babes,
<3

back home

Nyss varit och kollade på mazzes match ;) han flyttar ju på fredag, så det var den sista innan han flyttar. han är skicklig den killen, första han gör när han ska ut på plan är att vricka foten, hiiiiiiiigh five baby.




imorgon skaj ag på arbetsförmedligen, usx somfan :( cryin ~ men inget val I guess, fått lite mer tider på burgersbar iaf, hatar livet som arbetslös student, ge mig ett jobb, eller en kurdisk pappa med en pizzeria.

Amera laggar somfan också, ingen bra vecka. Plus att när mazze flyttar kommer jag få tårkigt och fylla på prem på tibia, :( neejjjeee!! aja, får se vart det leder..

puss yours,
sexiest Lopix ;>

pussilussss

var fett mkt folk på jobbet idag, hade stridsyxan till hands typ hela tiden. Sura jävla gubbar som inte kan vänta på maten. älskar er.

föresten så såg jag björn hellberg idag, han som är domare i på spåret. Lite ljus i all skit på jobbet :D tänk att ibland hittar man en lucka med värsta surprisen. Idag var det björn, undra vad det blir imorgon? WEEY, kanske bryyyyyyno. 



nyss varit på bio med mazlum, iiiiiiiiiiesssssssss nice. Kollade på bruno <3 tror maz vart lite horney iaf. haaha.
nu sitter han och stönar i vent, vette fan om han har fått sällskap av riiz eller något. -.- straight turned gay.

seriöst så måste det var typdet värsta som kan hända en, att ens pojkvän blir bög, man måste ju känna sig kass. baah aa I made my bf turn gay. shit, hade känt mig kass. 




Bruno, om katten själv får välja ;) grr

Nightmares

Vaknade nyss. fucks va rädd jag var :S hade sån där känsla i kroppen att jag inte var ensam i mitt rum. Drömde att det var någon som jagade mig som skulle döda mig. Sen var jag och gick i tomma skolor och sjukhus, skrämde seriöst livet ur mig själv. Usch, är fortfarande rädd fast jag är klarvaken och det är ljust överallt.

usch, ye off to work. ~

<3



En del människor får man inte nog av





första steget ;)

Har lixom aldrig fattat poängen med en blogg. Skulle gissa på att jag har haft ca 5 stycken, på olika sidor, olika språk, olika handling och olika design. Varje gång skriver jag typ 3 inlägg och sedan tar bort den. Men det kan bero på att berätta och förklara saker har aldrig varit min starka sida, eftersom min svenska och mitt ordföråd ofta sviker mig. Jag har nog sveriges i särklass kassaste svenska, eller som Jonas brukar säga; J.M Ullström säger (02:43): du skriver som en kuk. Skulle tro att han har en viss poäng i sina väl valda ord.

Sen så måste jag ändra min älskade design lite också, weey älskar att fixxxa design, oftast iaf, när jag pallar, ska göra det imorgon.

Så nu jävlar läser ni min blogg, jag vill ha pengar Money mouth
Yours, Leeewpiix

RSS 2.0