30/3 2010

Har haft praktik idag på bergetskolan ;) höll i delar av en idrottslektion, gick bra :D sen åkte jag och shoppade lite, plus att jag fick hem min älskade Ed hardy keps igår ;) ni får se på alla dom grejjorna senare :) weeeyy, nu ska jag gå ut och gå?

Imorgon ska jag till falun på seminarium, mellan 13- 16, drygt men måste göras, börjar bli drygt att åka fram och tillbaka, hoppas som fan att jag kommer in i karlstad!! :D


sökt skola :)

Nu har jag sökt skola igen ;) har bytt lite inriktningar på lärarprogrammet och även säkt en till linje som heter Vård och stödsamordnare, låter lite kul :P men tog det i 3dje hand :) och alla linjer är i karlstad, så blir det som jag vill så flyttar jag till hösten :) yaaaaaaaaay :P



Uppdatering ;)

haha, jag har inte uppdaterat på as länge :P men nu har jag hemtenta, så jag gör allt för att slippa skriva... haha :d idag ska jag bli klar, ska scannna in lite bilder jag ska ha med bara :D WOGOHOHOOH


RSS 2.0