Min första skoldag

hade min första dag i skolan idag, :) tydligen är vi 44 stycken som ska läsa till lärare, dock har vi alla olika inriktningar, och det verkar som att alla börjar med att läsa samma kurs också ;P så vi blir nog en hel del elever första tiden, plus att vi har varit med dom som ska läsa till sjuksköterskor idag, så vi var as många :P  Dom har packat på oss as mkt saker idag, massa saker från lärarnas riksförbund och lärarförbundet, vilket tydligen var två olika, -.- visste inte. Imorgon har vi information om lärarprogrammet och första kursen, pedagogiskt arbete I :) så ska vi fixa våra foton till passerkorten, ska bli kul tror jag, jag är fighter nu för tiden , så jag ska fixxa det här :) Har inte vågat gå runt och kolla så mkt i skolan än, håller mig till ljushallen än så länge ;)

Det dryga är att åka buss, som idag började jag halv 10, då fick jag lov att ta bussen från mora halv 8, och innan dess måste jag åka bil till mora, plus att man behöver tid på morgonen. så jag måste gå upp 6, dagarna jag börjar halv 10. Imorgon börjar jag halv 9, så då måste jag gå upp klockan 5 :) vet att ni är avis,

haha :) take care ~



RSS 2.0