Sthlm

Wiho, nu äre natt haha. TIDIGT i morse, rättare sagt runt 6? gick jag upp, fixade mig fort somfan, så hoppade familjen Pettersson - Johansson, (världens tråkigaste efternamn), in i bilen. Vi köööööörde long way to Sthlm för att gå på KVARTERET SKATAN, en live show!! :D :D I nöd och lust hette den, hahahahhahahahaha. Jag älskar Johan Glans, han ser så jävla menlös ut hela tiden, :D han kan verkligen leva sig in i varenda roll han gör, och han gör det så bra!!! fan va kul!!!!! Och David Batra på den också, ULF!!!! haha, så bra han gör den rollen. Dom två är verkligen as bra komiker :D Sen var ju tjejerna också med såklart, alla utom hon som spelar kristina, och var ersatt av en annan :) dom gjorde det också bra :) helt complete skulle jag kalla det ;) skarattade så jag trodde jag skulle grina :) 




NU till lite mer serious shit, sen jag kom in på lärarprogrammet har allt blivit så seriöst. Igår, eller när det var, fick jag hem brev från lärarförbundet :S dom vill att jag ska gå med där, och mamma bah, meeen det är klart du ska. Såå ja det ska jag visst, känner mig som en tant ;) yyeyey allt för nu, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0