Lördag

Jämt när det händer saker så skriver jag aldrig blogg, för jag har inte tid. och när det inte händer nåt så skriver jag jämt men då vet jag inte vad jag ska skriva -.- Men iaf, Var hos tandläkaen igår, för sista gången!! Tog två sprutor i munnen, höll på att dö. Plus att man blir så trött av det där medlet, så jag sov i stort sett hela dagen igår, paaaaain :P Dagen innan jobbade jag på wasa med riz & dom. Gick väl bra :P

Kollade iaf på Idol igår :D Grattis Erik!! as nice :P men Eddie var som sagt den bästa,
 


Nu tror jag att jag ska gå ut assså, men inge bra väder ;/ men annars lär jag aldrig bli trött ikväll efter hur mkt jag har sovit dom senaste dagarna :) Skulle egentligen åka till pappa idag, men han skulle bort så åker dit på söndag ist, Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0