Kallt

Det är sjukt kallt :P Var ute idag, möttes av kylan , BOOOM, 14- in your face :P Inte kul, nu är klockan typ 11 och det är 18- och keep going :P haha ska handla julklappar imorgon så det ska bli kul att se om jag får igång bilen, den har ett täcke med snö på sig, typ 2dm. :P Det är kalla tider. Men jag badade jacuzzi för ett tag sen, var så jävla skönt med as hett vatten. Jag badade ett tag sen gick jag ur. Sen efter ett tag gick jag från badrummet till mitt rum, sen kände jag hur min ena mobil föll ur ena handen, kunde inte greppa den, sen efter ett tag föll den andra mobilen ur andra handen också. Sen BOOM ramlade jag ihop, svimmade :P as äckligt :P men det gick bra :) haha, kanske badade för varmt eller nåt :P

På lördag ska jag & min familj på kvaretet skatan live i sthlm, FAN VA KUL :D jag har precis deras humor :D hoppas det blir as kul :D weey,



take care ~
saknar maz <3

Registrera er på den länken \/ så får jag lite poäng ;)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=260470

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0