Jul

Weey, har firat två jular nu :) en hos pappa i åberga, och en på berget hos min mamma :) I åberga var det folk överallt, våran familj, min farmor, mis faster och hennes familj, farbror och hans familj, göran + bonus thomas :) haha, kanske glömt nån ;) är inte sååååå jävla lätt jämt :D var kul iaf, jag lekte med mina minsta kusiner, Melvin & Tobias hela tiden typ :D små barn dras till mig av någon anledning, good thing (y)

hos mamma vare lugnare, bara våran familj, + mormor, + (THE BIG +) Mazlum!!!!!! haha, som ahde premiär jul :) Såg tomten första gången, fick julklappar första gången, käkade riktigt julbord första gången ;) ohhhh yeah :) Haha var kul :) det är skönt att han lixom går så bra in i familjen, lite för bra kanske -.-

ska ladda upp lite bilder sen :) går så segt åt mig just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0