CSN

haha, nu börjar det kännas lite konstigt här ;) Jag har sökt Studiemedel från CSN idag i alla fall, och gått med i lärarförbundet -.- För ½ år sen var jag en student, och nu är jag är jag med i lärarförbundet, vart skedde förändringen? Men jaja, jag fixxar allt :D jag är så positiv nu för tiden, vet inte varför :) men lixom, bara för att man ska bli lärare så behöver man ju inte sätta krav på sig själv om att bli nya yngve lixom, jag håller mig på en längre nivå. Ska dock inte sjunka så jävla lågt som en del lärare gör :)

Imorgon ska jag till AF och dampa en sista gång, sen ska jag aldrig mer prata med dom :D SWEEET. känns underbart :D wey, now ska jag watcha gamla paradise hotel program som I have missat :) pussis  



random bild bara för att det ska vara en i varje inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0